Klasa syringe Klasa dziedzicząca QObject oraz QGraphicsPixmapItem
Klasa reprezentująca pocisk - strzykawkę. Zawiera obsługę funkcjonalności pocisku.
Więcej...
#include <syringe.h>
|
void | move () |
| Funkcja animująca i wykonująca ruch strzykawki do góry, realizująca usuwanie obiektów w momencie wykrycia kolizji lub wyjścia poza scenę Więcej...
|
|
|
void | sig_point () |
| Sygnał emitowany po zdobyciu punktu - po wykryciu kolizji strzykawki z przeciwnikiem. Więcej...
|
|
Klasa syringe Klasa dziedzicząca QObject oraz QGraphicsPixmapItem
Klasa reprezentująca pocisk - strzykawkę. Zawiera obsługę funkcjonalności pocisku.
Definicja w linii 15 pliku syringe.h.
◆ syringe()
◆ move
Funkcja animująca i wykonująca ruch strzykawki do góry, realizująca usuwanie obiektów w momencie wykrycia kolizji lub wyjścia poza scenę
Definicja w linii 21 pliku syringe.cpp.
◆ sig_point
void syringe::sig_point |
( |
| ) |
|
|
signal |
Sygnał emitowany po zdobyciu punktu - po wykryciu kolizji strzykawki z przeciwnikiem.
Dokumentacja dla tej klasy została wygenerowana z plików: