Klasa player Klasa zawiera funkcje bezpośrednio związane z obsługą gracza i związanymi z nim funkcjonalnościami gry.
Więcej...
#include <player.h>
|
int | flag =0 |
| Flaga ustawiana okresowo w momencie nadania zezwolenia do oddania strzału. Więcej...
|
|
Klasa player Klasa zawiera funkcje bezpośrednio związane z obsługą gracza i związanymi z nim funkcjonalnościami gry.
Definicja w linii 14 pliku player.h.
◆ player()
player::player |
( |
QMainWindow * |
view1 | ) |
|
◆ let_shoot
void player::let_shoot |
( |
| ) |
|
|
slot |
Pozwolenie na strzał celem ograniczenia szumów z akcelerometru.
Definicja w linii 107 pliku player.cpp.
◆ p_move
void player::p_move |
( |
int |
Data | ) |
|
|
slot |
Ruch gracza lewo/prawo.
- Parametry
-
Odczyt | żyroskopu z osi OY w postaci nieprzeliczonej na wartość [g] |
Definicja w linii 67 pliku player.cpp.
◆ p_shoot
void player::p_shoot |
( |
int |
Data | ) |
|
|
slot |
Oddanie strzału przez gracza.
- Parametry
-
Odczyt | żyroskopu z osi OX w postaci nieprzeliczonej na wartość [g] |
Definicja w linii 91 pliku player.cpp.
◆ spawn
Generowanie przeciwnika na scenie.
Definicja w linii 58 pliku player.cpp.
◆ flag
Flaga ustawiana okresowo w momencie nadania zezwolenia do oddania strzału.
Definicja w linii 26 pliku player.h.
Dokumentacja dla tej klasy została wygenerowana z plików: