Gra zręcznościowa „Straszna Epidemia"  V1.2
Projekt Wizualizacja Danych Sensorycznych Kewin Gałuszka rok akademicki 2019/2020
Dokumentacja klasy virus

Klasa virus Klasa dziedzicząca QObject oraz QGraphicsPixmapItem
Klasa reprezentująca wirusa - przeciwnika. Zawiera obsługę funkcjonalności przeciwnika. Więcej...

#include <virus.h>

Diagram dziedziczenia dla virus
Diagram współpracy dla virus:

Sloty publiczne

void move ()
 Funkcja animująca i wykonująca ruch wirusa w dół, realizująca usuwanie przeciwnika w momencie wyjścia poza scenę Więcej...
 

Sygnały

void sig_life ()
 Sygnał emitowany po utracie punktu życia - w momencie wyjścia przeciwnika poza obszar sceny. Więcej...
 

Metody publiczne

 virus ()
 Konstruktor. Więcej...
 

Opis szczegółowy

Klasa virus Klasa dziedzicząca QObject oraz QGraphicsPixmapItem
Klasa reprezentująca wirusa - przeciwnika. Zawiera obsługę funkcjonalności przeciwnika.

Definicja w linii 13 pliku virus.h.

Dokumentacja konstruktora i destruktora

◆ virus()

virus::virus ( )

Konstruktor.

Definicja w linii 9 pliku virus.cpp.

Oto graf wywołań dla tej funkcji:

Dokumentacja funkcji składowych

◆ move

void virus::move ( )
slot

Funkcja animująca i wykonująca ruch wirusa w dół, realizująca usuwanie przeciwnika w momencie wyjścia poza scenę

Definicja w linii 23 pliku virus.cpp.

Oto graf wywoływań tej funkcji:

◆ sig_life

void virus::sig_life ( )
signal

Sygnał emitowany po utracie punktu życia - w momencie wyjścia przeciwnika poza obszar sceny.

Oto graf wywoływań tej funkcji:

Dokumentacja dla tej klasy została wygenerowana z plików: