Gra zręcznościowa „Straszna Epidemia"  V1.2
Projekt Wizualizacja Danych Sensorycznych Kewin Gałuszka rok akademicki 2019/2020
Dokumentacja klasy syringe

Klasa syringe Klasa dziedzicząca QObject oraz QGraphicsPixmapItem
Klasa reprezentująca pocisk - strzykawkę. Zawiera obsługę funkcjonalności pocisku. Więcej...

#include <syringe.h>

Diagram dziedziczenia dla syringe
Diagram współpracy dla syringe:

Sloty publiczne

void move ()
 Funkcja animująca i wykonująca ruch strzykawki do góry, realizująca usuwanie obiektów w momencie wykrycia kolizji lub wyjścia poza scenę Więcej...
 

Sygnały

void sig_point ()
 Sygnał emitowany po zdobyciu punktu - po wykryciu kolizji strzykawki z przeciwnikiem. Więcej...
 

Metody publiczne

 syringe ()
 Konstruktor. Więcej...
 

Opis szczegółowy

Klasa syringe Klasa dziedzicząca QObject oraz QGraphicsPixmapItem
Klasa reprezentująca pocisk - strzykawkę. Zawiera obsługę funkcjonalności pocisku.

Definicja w linii 15 pliku syringe.h.

Dokumentacja konstruktora i destruktora

◆ syringe()

syringe::syringe ( )

Konstruktor.

Definicja w linii 7 pliku syringe.cpp.

Oto graf wywołań dla tej funkcji:

Dokumentacja funkcji składowych

◆ move

void syringe::move ( )
slot

Funkcja animująca i wykonująca ruch strzykawki do góry, realizująca usuwanie obiektów w momencie wykrycia kolizji lub wyjścia poza scenę

Definicja w linii 21 pliku syringe.cpp.

Oto graf wywoływań tej funkcji:

◆ sig_point

void syringe::sig_point ( )
signal

Sygnał emitowany po zdobyciu punktu - po wykryciu kolizji strzykawki z przeciwnikiem.

Oto graf wywoływań tej funkcji:

Dokumentacja dla tej klasy została wygenerowana z plików: