Gra zręcznościowa „Straszna Epidemia"  V1.2
Projekt Wizualizacja Danych Sensorycznych Kewin Gałuszka rok akademicki 2019/2020
Gra zręcznościowa „Straszna Epidemia" V1.2

Sterowanie

Sterowanie odbywa się z użyciem dedykowanego do niniejszej gry kontrolera wykorzystującym akcelerometr.
Użytkownik ma możliwość zmiany położenia postaci gracza przez zmianę orientacji kontrolera i wykonywanie nim ruchu skętnego (lewo/prawo). Wykonanie zamaszytego ruchu do przodu i z powrotem do pozycji pierwotnej skutkuje oddaniem strzału.

Okno główne

Okno główne zawiera okno gry, wyświetlacze „LCD" prezentujące ilość uzyskanych przez użytkownika punktów jak i pozostałe punkty życia. Okno zawiera przyciski obsługi gry „Start", „Koniec" oraz „Pauza" oraz przycisk „Ustawienia" otwierający okno ustawień. Okno zawiera również sekcję zawierającą wykresy przyspieszenia zarejestrwanego w trzech osiach. W pasku stanu udostępniana jest informacja o obecnym stanie gry. Okno zawiera również widżet informujący uytkownika o aktualnym stanie rozgrywki

Okno ustawień

W oknie ustawień użytkownikowi udostępniono możliwość wyszukania dostępnych urządzeń magistrali szeregowej, wybrania urządzenia, nawiązania i zerwania połączenia

Okno końcowe

Okno końcowe przedstawia użytkownikowi liczbę uzyskanych przez niego punktów, gdy gra zakończy się z powodu utraty wszystkich punktów życia lub zostanie zakończona przez użytkownika.