Gra zręcznościowa „Straszna Epidemia"  V1.2
Projekt Wizualizacja Danych Sensorycznych Kewin Gałuszka rok akademicki 2019/2020
player.cpp
Idź do dokumentacji tego pliku.
1 #include "player.h"
2 
3 #include "virus.h"
4 #include <QDebug>
5 #include <QKeyEvent>
6 #include "syringe.h"
7 #include <QGraphicsScene>
8 #include "mainwindow.h"
9 #include <chrono>
10 #include <QElapsedTimer>
11 
12 player::player(QMainWindow *view1)
13 {
14  view = view1;
15  setPixmap(QPixmap(":/img/player.png"));
16  qDebug()<<"player created!";
17 
18 }
19 
20 
21 
22 /*
23 void player::keyPressEvent(QKeyEvent *event)
24 {
25  if (event ->key() == Qt::Key_Left){
26  setPos(x()-10, y());
27  qDebug() << "left";
28  if (x() < -100 ){
29  setPos(569, y());
30  qDebug() << "hopla!";
31  }
32  }
33 
34  else if (event ->key() == Qt::Key_Right){
35  setPos(x()+10, y());
36 
37  qDebug() << "right";
38  if (x()> 569){
39  setPos(-100, y());
40  qDebug() << "hopla!";
41  }
42  }
43 
44 
45  else if (event ->key() == Qt::Key_Space){
46  syringe * syringe1 = new syringe();
47 
48  syringe1 -> setPos(x(), y());
49  scene() -> addItem(syringe1);
50  qDebug()<< "syringe created!";
51  connect(syringe1,SIGNAL(sig_point()),view,SLOT(points_LCD()));
52  }
53 }
54 
55 
56 */
57 
59 {
60  virus * enemy = new virus();
61  scene() -> addItem(enemy);
62  connect(enemy,SIGNAL(sig_life()),view,SLOT(life_LCD()));
63 
64 }
65 
66 
67 void player::p_move(int Data)
68 {
69  if (Data < -700){
70  //left
71  setPos(x()-10, y());
72  if (x() < -100 ){
73  setPos(569, y());
74  qDebug() << "hopla!";
75  }
76  }
77  else if (Data > 700){
78  //right
79  setPos(x()+10, y());
80  if (x()> 569){
81  setPos(-100, y());
82  qDebug() << "hopla!";
83  }
84  }
85 
86  //qDebug()<< Data<< "data";
87 
88 
89 
90 }
91 void player::p_shoot(int Data){
92 
93 
94 
95  if (Data < -15000){
96  if(flag>200){
97  syringe * syringe1 = new syringe();
98  syringe1 -> setPos(x(), y());
99  scene() -> addItem(syringe1);
100  qDebug()<< "syringe created!";
101  connect(syringe1,SIGNAL(sig_point()),view,SLOT(points_LCD()));
102  flag =0;
103  }
104  }
105 }
106 
108 {
109  flag++;
110  // qDebug() << flag ;
111 }
112 
113 
114 
player::spawn
void spawn()
Generowanie przeciwnika na scenie.
Definition: player.cpp:58
player::let_shoot
void let_shoot()
Pozwolenie na strzał celem ograniczenia szumów z akcelerometru.
Definition: player.cpp:107
player::flag
int flag
Flaga ustawiana okresowo w momencie nadania zezwolenia do oddania strzału.
Definition: player.h:26
player::p_shoot
void p_shoot(int Data)
Oddanie strzału przez gracza.
Definition: player.cpp:91
player::p_move
void p_move(int Data)
Ruch gracza lewo/prawo.
Definition: player.cpp:67
virus.h
player.h
virus
Klasa virus Klasa dziedzicząca QObject oraz QGraphicsPixmapItem Klasa reprezentująca wirusa - przeci...
Definition: virus.h:13
player::player
player(QMainWindow *view1)
Konstruktor.
Definition: player.cpp:12
syringe
Klasa syringe Klasa dziedzicząca QObject oraz QGraphicsPixmapItem Klasa reprezentująca pocisk - strz...
Definition: syringe.h:15
mainwindow.h
syringe.h