Gra zręcznościowa „Straszna Epidemia"  V1.2
Projekt Wizualizacja Danych Sensorycznych Kewin Gałuszka rok akademicki 2019/2020
usart.h
Idź do dokumentacji tego pliku.
1 #ifndef USART_H
2 #define USART_H
3 #include <QDialog>
4 #include <QList>
5 #include <QtSerialPort>
6 #include <QSerialPortInfo>
7 
8 
15 class usart: public QObject
16 {
17  Q_OBJECT
18 public:
22  usart();
26  ~usart();
27 
28 private:
29  QSerialPort *device;
30  QByteArray serialData;
31  QString serialBuffer;
32 
33 
34 private slots:
39  void slt_usart_connect(QString clear_portName);
44  void slt_usart_disconnect();
49  void usart_read();
57 signals:
62  void plotData(QList <float>);
67  void moveData(int Data);
72  void shootData(int Data);
77  void sig_addToLogs(QString message);
86  void sig_writeStatus(QString message);
91 
92 };
93 
94 #endif // USART_H
usart::usart
usart()
Konstruktor.
Definition: usart.cpp:3
usart::shootData
void shootData(int Data)
Sygnał emitowany celem oddania strzału przez użytkownika.
usart::sig_addToLogs
void sig_addToLogs(QString message)
Sygnał emitowany celem dodania komunikatu do okna ustawień
usart::sig_writeStatus
void sig_writeStatus(QString message)
Sygnał emitowany celem dodania komunikatu do okna ustawień
usart::~usart
~usart()
Destruktor.
Definition: usart.cpp:8
usart::plotData
void plotData(QList< float >)
Funkcja realizująca odczytywanie danych z portu szeregowego oraz obsługę sumy kontrolnej.
usart::sig_clearStatus
void sig_clearStatus()
Sygnał emitowany celem wyczyszczenia widżetu statusu połączenia.
usart
Klasa usart Klasa dziedzicząca QObject Klasa zawierające funkcje wykorzystywane podczas realizacji p...
Definition: usart.h:16
usart::moveData
void moveData(int Data)
Sygnał emitowany celem wykonania ruchu przez użytkownika.