Gra zręcznościowa „Straszna Epidemia"  V1.2
Projekt Wizualizacja Danych Sensorycznych Kewin Gałuszka rok akademicki 2019/2020
virus.cpp
Idź do dokumentacji tego pliku.
1 #include"virus.h"
2 #include <QTimer>
3 #include<QGraphicsScene>
4 #include <QDebug>
5 #include <stdlib.h>
6 #include <QGraphicsPixmapItem>
7 #include "player.h"
8 
9 virus::virus(): QObject(), QGraphicsPixmapItem()
10 {
11  int random_pos = rand() %500;
12  setPos(random_pos,0);
13 
14  setPixmap(QPixmap(":/img/virus.png"));
15 
16  QTimer * timer = new QTimer();
17  connect(timer, SIGNAL(timeout()), this, SLOT(move()));
18 
19  timer->start(50);
20 
21 }
22 
23 void virus::move(){
24  setPos(x(), y()+10);
25  if(pos().y() > 400){ //position -50 due height of syringe
26  emit sig_life();
27  scene() -> removeItem(this);
28  delete this;
29  qDebug() << "enemy deleted!";
30  }
31 }
virus::virus
virus()
Konstruktor.
Definition: virus.cpp:9
virus::move
void move()
Funkcja animująca i wykonująca ruch wirusa w dół, realizująca usuwanie przeciwnika w momencie wyjścia...
Definition: virus.cpp:23
virus::sig_life
void sig_life()
Sygnał emitowany po utracie punktu życia - w momencie wyjścia przeciwnika poza obszar sceny.
virus.h
player.h