2 #include "ui_settings.h"
19 setWindowTitle(tr(
"Ustawienia gry"));
27 void Settings::on_b_search_clicked()
29 QList<QSerialPortInfo> devices;
30 devices = QSerialPortInfo::availablePorts();
34 for(
int i = 0; i < devices.count(); i++) {
35 slt_addToLogs(
"Znaleziono urządzenie: " + devices.at(i).portName() +
" " + devices.at(i).description());
36 ui->uart_list->addItem(devices.at(i).portName() +
" " + devices.at(i).description());
39 if(ui->uart_list->count() == 0) {
40 slt_addToLogs(
"Nie wykryto żadnych urządzen");
45 void Settings::on_b_connect_clicked()
47 if(ui->uart_list->count() == 0) {
48 slt_addToLogs(
"Nie mozna połączyć. Nie wykryto żadnych urządzen");
52 QString comboBoxQString = ui->uart_list->currentText();
54 QStringList portList = comboBoxQString.split(
" ");
56 QString portName = portList.first();
58 QString clear_portName = portName.replace(
" ",
"");
59 slt_addToLogs(
"Połączono z: " + clear_portName);
66 void Settings::slt_addToLogs(QString message)
69 QString currentDateTime = QDateTime::currentDateTime().toString(
"yyyy.MM.dd hh:mm:ss");
70 ui->uart_term->append(currentDateTime +
"\t" + message);
75 void Settings::on_b_disconnect_clicked()
82 void Settings::on_b_close_clicked()