Gra zręcznościowa „Straszna Epidemia"  V1.2
Projekt Wizualizacja Danych Sensorycznych Kewin Gałuszka rok akademicki 2019/2020
Dokumentacja klasy Player

Klasa Player Klasa zawiera funkcje bezpośrednio związane z obsługą gracza i związanymi z nim funkcjonalnościami gry. Więcej...

#include <player.h>

Diagram dziedziczenia dla Player
Diagram współpracy dla Player:

Sloty publiczne

void spawn ()
 Generowanie przeciwnika na scenie. Więcej...
 
void p_move (int Data)
 Ruch gracza lewo/prawo. Więcej...
 
void p_shoot (int Data)
 Oddanie strzału przez gracza. Więcej...
 
void let_shoot ()
 Pozwolenie na strzał celem ograniczenia szumów z akcelerometru. Więcej...
 

Metody publiczne

 Player (QMainWindow *view1)
 Konstruktor. Więcej...
 

Atrybuty publiczne

int flag =0
 Flaga ustawiana okresowo w momencie nadania zezwolenia do oddania strzału. Więcej...
 

Opis szczegółowy

Klasa Player Klasa zawiera funkcje bezpośrednio związane z obsługą gracza i związanymi z nim funkcjonalnościami gry.

Definicja w linii 14 pliku player.h.

Dokumentacja konstruktora i destruktora

◆ Player()

Player::Player ( QMainWindow *  view1)

Konstruktor.

Dokumentacja funkcji składowych

◆ let_shoot

void Player::let_shoot ( )
slot

Pozwolenie na strzał celem ograniczenia szumów z akcelerometru.

◆ p_move

void Player::p_move ( int  Data)
slot

Ruch gracza lewo/prawo.

Parametry
Odczytżyroskopu z osi OY w postaci nieprzeliczonej na wartość [g]

◆ p_shoot

void Player::p_shoot ( int  Data)
slot

Oddanie strzału przez gracza.

Parametry
Odczytżyroskopu z osi OX w postaci nieprzeliczonej na wartość [g]

◆ spawn

void Player::spawn ( )
slot

Generowanie przeciwnika na scenie.

Dokumentacja atrybutów składowych

◆ flag

int Player::flag =0

Flaga ustawiana okresowo w momencie nadania zezwolenia do oddania strzału.

Definicja w linii 25 pliku player.h.


Dokumentacja dla tej klasy została wygenerowana z pliku: