![]() |
Gra zręcznościowa „Straszna Epidemia"
V1.2
Projekt Wizualizacja Danych Sensorycznych Kewin Gałuszka rok akademicki 2019/2020
|
Klasa MainWindow Klasa dziedzicząca QMainWindow, jest ona głównym oknem aplikacji
Klasa zawiera informacje o stanie gry oraz funkcje związane z obsługą funkcjonalności udostępnionych w oknie głównym gry.
Więcej...
#include <mainwindow.h>
Sygnały | |
void | sig_win (int points) |
Sygnał emitowany po zakończeniu rozgrywki, gdy ilość punktów życia spadnie do 0. Więcej... | |
Metody publiczne | |
MainWindow (QWidget *parent=nullptr) | |
Konstruktor. Więcej... | |
~MainWindow () | |
Destruktor. Więcej... | |
Atrybuty publiczne | |
float | t_plot = 0 |
Czas wykorzystywany do rysowania osi OX wykresów pomiaru przyspieszenia w jednostce [s]. Więcej... | |
int | points = 0 |
Liczba punktów uzyskanych przez gracza. Więcej... | |
int | life =5 |
Liczba życia, które pozostało graczowi. Więcej... | |
Klasa MainWindow Klasa dziedzicząca QMainWindow, jest ona głównym oknem aplikacji
Klasa zawiera informacje o stanie gry oraz funkcje związane z obsługą funkcjonalności udostępnionych w oknie głównym gry.
Definicja w linii 53 pliku mainwindow.h.
MainWindow::MainWindow | ( | QWidget * | parent = nullptr | ) |
Konstruktor.
Definicja w linii 22 pliku mainwindow.cpp.
MainWindow::~MainWindow | ( | ) |
Destruktor.
Definicja w linii 77 pliku mainwindow.cpp.
|
signal |
Sygnał emitowany po zakończeniu rozgrywki, gdy ilość punktów życia spadnie do 0.
Liczba | punktów uzyskanych przez gracza |
int MainWindow::life =5 |
Liczba życia, które pozostało graczowi.
Definicja w linii 78 pliku mainwindow.h.
int MainWindow::points = 0 |
Liczba punktów uzyskanych przez gracza.
Definicja w linii 74 pliku mainwindow.h.
float MainWindow::t_plot = 0 |
Czas wykorzystywany do rysowania osi OX wykresów pomiaru przyspieszenia w jednostce [s].
Definicja w linii 70 pliku mainwindow.h.