Gra zręcznościowa „Straszna Epidemia"
V1.2
Projekt Wizualizacja Danych Sensorycznych Kewin Gałuszka rok akademicki 2019/2020
player.h
Idź do dokumentacji tego pliku.
1
#ifndef PLAYER_H
2
#define PLAYER_H
3
4
#include<QGraphicsRectItem>
5
#include <QObject>
6
#include <QGraphicsPixmapItem>
7
#include "
mainwindow.h
"
8
#include <chrono>
9
14
class
player
:
public
QObject,
public
QGraphicsPixmapItem{
15
Q_OBJECT
16
public
:
20
player
(QMainWindow *view1);
21
26
int
flag
=0;
27
28
public
slots:
32
void
spawn
();
37
void
p_move
(
int
Data);
42
void
p_shoot
(
int
Data);
46
void
let_shoot
();
47
48
49
private
:
50
QMainWindow *view;
51
52
};
53
54
#endif // PLAYER_H
55
56
player::spawn
void spawn()
Generowanie przeciwnika na scenie.
Definition:
player.cpp:58
player::let_shoot
void let_shoot()
Pozwolenie na strzał celem ograniczenia szumów z akcelerometru.
Definition:
player.cpp:107
player
Klasa player Klasa zawiera funkcje bezpośrednio związane z obsługą gracza i związanymi z nim funkcjon...
Definition:
player.h:14
player::flag
int flag
Flaga ustawiana okresowo w momencie nadania zezwolenia do oddania strzału.
Definition:
player.h:26
player::p_shoot
void p_shoot(int Data)
Oddanie strzału przez gracza.
Definition:
player.cpp:91
player::p_move
void p_move(int Data)
Ruch gracza lewo/prawo.
Definition:
player.cpp:67
player::player
player(QMainWindow *view1)
Konstruktor.
Definition:
player.cpp:12
mainwindow.h
player.h
Wygenerowano przez
1.8.18