Gra zręcznościowa „Straszna Epidemia"  V1.2
Projekt Wizualizacja Danych Sensorycznych Kewin Gałuszka rok akademicki 2019/2020
player.h
Idź do dokumentacji tego pliku.
1 #ifndef PLAYER_H
2 #define PLAYER_H
3 
4 #include<QGraphicsRectItem>
5 #include <QObject>
6 #include <QGraphicsPixmapItem>
7 #include "mainwindow.h"
8 #include <chrono>
9 
14 class player :public QObject, public QGraphicsPixmapItem{
15  Q_OBJECT
16 public:
20  player(QMainWindow *view1);
21 
26  int flag =0;
27 
28 public slots:
32  void spawn();
37  void p_move(int Data);
42  void p_shoot(int Data);
46  void let_shoot();
47 
48 
49 private:
50  QMainWindow *view;
51 
52 };
53 
54 #endif // PLAYER_H
55 
56 
player::spawn
void spawn()
Generowanie przeciwnika na scenie.
Definition: player.cpp:58
player::let_shoot
void let_shoot()
Pozwolenie na strzał celem ograniczenia szumów z akcelerometru.
Definition: player.cpp:107
player
Klasa player Klasa zawiera funkcje bezpośrednio związane z obsługą gracza i związanymi z nim funkcjon...
Definition: player.h:14
player::flag
int flag
Flaga ustawiana okresowo w momencie nadania zezwolenia do oddania strzału.
Definition: player.h:26
player::p_shoot
void p_shoot(int Data)
Oddanie strzału przez gracza.
Definition: player.cpp:91
player::p_move
void p_move(int Data)
Ruch gracza lewo/prawo.
Definition: player.cpp:67
player::player
player(QMainWindow *view1)
Konstruktor.
Definition: player.cpp:12
mainwindow.h