ARRka  1.05
gamesettings.h
Idź do dokumentacji tego pliku.
1 #ifndef GAMESETTINGS_H
2 #define GAMESETTINGS_H
3 
17 struct GameSettings {
27  int speed;
30 
40  GameSettings(int sceneH = 800, int sceneW = 600, int studH = 60, int studW = 60, int speed = 6, int deficitLimit = 11)
41  : sceneHeight(sceneH), sceneWidth(sceneW), studentHeight(studH), studentWidth(studW), speed(speed), deficitLimit(deficitLimit) {}
42 
43 };
44 
45 #endif // GAMESETTINGS_H
int studentWidth
Szerokość studenta.
Definition: gamesettings.h:25
GameSettings(int sceneH=800, int sceneW=600, int studH=60, int studW=60, int speed=6, int deficitLimit=11)
Konstruktor GameSettings.
Definition: gamesettings.h:40
int sceneHeight
Wysokość sceny (okienka z grą)
Definition: gamesettings.h:19
int deficitLimit
Maksymalny deficyt punktów ECTS.
Definition: gamesettings.h:29
Definuje ustawienia gryModeluje pojęcie ustawień gry, jako struktura odpowiednich pól...
Definition: gamesettings.h:17
int studentHeight
Wysokość studenta.
Definition: gamesettings.h:23
int sceneWidth
Szerokość sceny (okienka z grą)
Definition: gamesettings.h:21
int speed
Skalowanie szybkości gry (1-10)
Definition: gamesettings.h:27