ARRka  1.05
Dokumentacja struktury GameSettings

Definuje ustawienia gryModeluje pojęcie ustawień gry, jako struktura odpowiednich pól. Więcej...

#include <gamesettings.h>

Metody publiczne

 GameSettings (int sceneH=800, int sceneW=600, int studH=60, int studW=60, int speed=6, int deficitLimit=11)
 Konstruktor GameSettings. Więcej...
 

Atrybuty publiczne

int sceneHeight
 Wysokość sceny (okienka z grą) Więcej...
 
int sceneWidth
 Szerokość sceny (okienka z grą) Więcej...
 
int studentHeight
 Wysokość studenta. Więcej...
 
int studentWidth
 Szerokość studenta. Więcej...
 
int speed
 Skalowanie szybkości gry (1-10) Więcej...
 
int deficitLimit
 Maksymalny deficyt punktów ECTS. Więcej...
 

Opis szczegółowy

Definicja w linii 17 pliku gamesettings.h.

Dokumentacja konstruktora i destruktora

GameSettings::GameSettings ( int  sceneH = 800,
int  sceneW = 600,
int  studH = 60,
int  studW = 60,
int  speed = 6,
int  deficitLimit = 11 
)
inline
Parametry
sceneH- wysokość sceny (gry)
sceneW- szerokość sceny (gry)
studH- wysokość studenta
studW- szerokość studenta
speed- szybkość gry
deficitLimit- limit punktów ECTS

Definicja w linii 40 pliku gamesettings.h.

Dokumentacja atrybutów składowych

int GameSettings::deficitLimit

Definicja w linii 29 pliku gamesettings.h.

int GameSettings::sceneHeight

Definicja w linii 19 pliku gamesettings.h.

int GameSettings::sceneWidth

Definicja w linii 21 pliku gamesettings.h.

int GameSettings::speed

Definicja w linii 27 pliku gamesettings.h.

int GameSettings::studentHeight

Definicja w linii 23 pliku gamesettings.h.

int GameSettings::studentWidth

Definicja w linii 25 pliku gamesettings.h.


Dokumentacja dla tej struktury została wygenerowana z pliku: