Definuje ustawienia gryModeluje pojęcie ustawień gry, jako struktura odpowiednich pól.
Więcej...
#include <gamesettings.h>
Definicja w linii 17 pliku gamesettings.h.
GameSettings::GameSettings |
( |
int |
sceneH = 800 , |
|
|
int |
sceneW = 600 , |
|
|
int |
studH = 60 , |
|
|
int |
studW = 60 , |
|
|
int |
speed = 6 , |
|
|
int |
deficitLimit = 11 |
|
) |
| |
|
inline |
- Parametry
-
sceneH | - wysokość sceny (gry) |
sceneW | - szerokość sceny (gry) |
studH | - wysokość studenta |
studW | - szerokość studenta |
speed | - szybkość gry |
deficitLimit | - limit punktów ECTS |
Definicja w linii 40 pliku gamesettings.h.
int GameSettings::deficitLimit |
int GameSettings::sceneHeight |
int GameSettings::sceneWidth |
int GameSettings::studentHeight |
int GameSettings::studentWidth |
Dokumentacja dla tej struktury została wygenerowana z pliku: