ARRka
1.05
|
Modeuje pojęcie Studenta. Więcej...
#include <student.h>
Sloty publiczne | |
void | on_Game_stopStudent () |
Zatrzymuje studenta. Więcej... | |
void | on_Game_startStudent () |
Odblokowuje możliwości ruchu studentowi. Więcej... | |
Metody publiczne | |
Student (GameSettings *gSettings, QObject *parent=nullptr) | |
Kontrutor klasy Student. Więcej... | |
void | moveStudent (moveData data) |
Poruszanie studenta po scenie. Więcej... | |
void | resetPosition () |
Ustawienie studenta do pozycji początkowej. Więcej... | |
Atrybuty prywatne | |
GameSettings * | _gameSettings |
Uchwyt do globalnych ustawień gry. Więcej... | |
bool | _stopStudent |
Flaga zatrzymania studenta. Więcej... | |
Klasa definiuje pojęcie studenta - gracza, który jest kołkiem poruszającym się po obszarze gry. Definiuje również sposób poruszania się studenta po scenie.
|
explicit |
Tworzy obiekt Studenta jako koło, ustawia mu tekst oraz kolor.
[in] | gSettings | - globalne ustawienia gry |
[in] | parent | - rodzic obiektu |
Definicja w linii 13 pliku student.cpp.
void Student::moveStudent | ( | moveData | data | ) |
Metoda służy po poruszania studenta po scenie. Nie pozwala mu wyjść poza obszar gry.
[in] | data | - dane o ile ma się przesunać student |
Definicja w linii 52 pliku student.cpp.
|
slot |
Odblokowuje możliwości ruchu studentowi poporzez ustawienie flagi _stopStudent na false.
Definicja w linii 82 pliku student.cpp.
|
slot |
Slot zatrzymuje studenta poprzez ustawienie flagi _stopStudent na true.
Definicja w linii 77 pliku student.cpp.
void Student::resetPosition | ( | ) |
Ustawia studenta na pozycji początkowej (na dole, po środku pola z grą).
Definicja w linii 70 pliku student.cpp.
|
private |
|
private |