12 #include <QGraphicsRectItem> 25 class Course :
public QObject,
public QGraphicsRectItem
39 explicit Course(
GameSettings *gSettings,
int nOE, QString name,
int tN, QObject *parent =
nullptr);
int _termNumber
Numer semestru, na którym powinien być kurs Numer semestru, na którym powinien być kurs...
GameSettings * _gameSettings
Lokalny uchwyt globalnych ustawień gry Lokalny uchwyt globalnych ustawień gry.
qreal _courseHeight
Wysokośc kursu.
int getTerm() const
Zwraca semestr kursu.
void failedCourse(Course *pCourse)
Sygnał niezaliczenia kursu.
bool _onceMore
Flaga - czy kurs jest poprawiany.
~Course()
Desktruktor klasy Course.
QString _courseName
Nazwa kursu Nazwa kursu.
qreal _courseWidth
Szerokość kursu Szerokość kursu w pikselach.
void setToRepeat()
Ustawia dany kurs jako do poprawy.
bool isOnceMorePursued() const
Ponowna realizacja kursu.
int getNumberOfECTS() const
Zwraca liczbę ECTSów kursu.
void passedCourse(Course *pCourse)
Sygnał zdania kursu.
Course(GameSettings *gSettings, int nOE, QString name, int tN, QObject *parent=nullptr)
Konstruktor klasy Course.
Definuje ustawienia gryModeluje pojęcie ustawień gry, jako struktura odpowiednich pól...
int _numberOfECTS
Liczba punktów ECTS kursu Liczba punktów ECTS kursu.
void setRandomPos()
Ustala losową pozycję kursu.