ARRka  1.05
course.h
Idź do dokumentacji tego pliku.
1 #ifndef COURSE_H
2 #define COURSE_H
3 
11 #include <QObject>
12 #include <QGraphicsRectItem>
13 #include <QString>
14 #include <QFile>
15 #include "inc/gamesettings.h"
16 
25 class Course : public QObject, public QGraphicsRectItem
26 {
27  Q_OBJECT
28 public:
39  explicit Course(GameSettings *gSettings, int nOE, QString name, int tN, QObject *parent = nullptr);
40 
44  ~Course();
45 
49  int getNumberOfECTS() const { return _numberOfECTS; }
53  int getTerm() const { return _termNumber; }
57  void setRandomPos();
65  bool isOnceMorePursued() const { return _onceMore; }
69  void setToRepeat() { _onceMore = true; }
78  void move();
79 
80 signals:
87  void passedCourse(Course *pCourse);
95  void failedCourse(Course *pCourse);
96 
97 public slots:
98 
99 private:
114  QString _courseName;
138  bool _onceMore;
139 };
140 
141 #endif // COURSE_H
Definicja GameSettings.
int _termNumber
Numer semestru, na którym powinien być kurs Numer semestru, na którym powinien być kurs...
Definition: course.h:119
GameSettings * _gameSettings
Lokalny uchwyt globalnych ustawień gry Lokalny uchwyt globalnych ustawień gry.
Definition: course.h:104
qreal _courseHeight
Wysokośc kursu.
Definition: course.h:130
Modeluje pojęcie Course.
Definition: course.h:25
int getTerm() const
Zwraca semestr kursu.
Definition: course.h:53
void failedCourse(Course *pCourse)
Sygnał niezaliczenia kursu.
bool _onceMore
Flaga - czy kurs jest poprawiany.
Definition: course.h:138
~Course()
Desktruktor klasy Course.
Definition: course.cpp:46
QString _courseName
Nazwa kursu Nazwa kursu.
Definition: course.h:114
qreal _courseWidth
Szerokość kursu Szerokość kursu w pikselach.
Definition: course.h:124
void setToRepeat()
Ustawia dany kurs jako do poprawy.
Definition: course.h:69
bool isOnceMorePursued() const
Ponowna realizacja kursu.
Definition: course.h:65
int getNumberOfECTS() const
Zwraca liczbę ECTSów kursu.
Definition: course.h:49
void passedCourse(Course *pCourse)
Sygnał zdania kursu.
void move()
Definition: course.cpp:57
Course(GameSettings *gSettings, int nOE, QString name, int tN, QObject *parent=nullptr)
Konstruktor klasy Course.
Definition: course.cpp:16
Definuje ustawienia gryModeluje pojęcie ustawień gry, jako struktura odpowiednich pól...
Definition: gamesettings.h:17
int _numberOfECTS
Liczba punktów ECTS kursu Liczba punktów ECTS kursu.
Definition: course.h:109
void setRandomPos()
Ustala losową pozycję kursu.
Definition: course.cpp:50