9 #include "ui_mainwindow.h" 10 #include <QMessageBox> 11 #include <QGraphicsView> 12 #include <QMessageBox> 13 #include <QTextStream> 27 connect(
ui->game,SIGNAL(changeDeficit(
int)),
ui->lcdDeficit,SLOT(display(
int)));
28 connect(
ui->game,SIGNAL(changeECTS(
int)),
ui->lcdECTS,SLOT(display(
int)));
29 connect(
ui->game,SIGNAL(changeTerm(
int)),
ui->lcdTerm,SLOT(display(
int)));
30 connect(
ui->game,SIGNAL(changeDeansLeave(
int)),
ui->lcdDeansLeave,SLOT(display(
int)));
33 connect(
this,SIGNAL(
stopGame()),
ui->game,SLOT(on_stopGame_clicked()));
34 connect(
this,SIGNAL(
startGame()),
ui->game,SLOT(on_startGame_clicked()));
67 ui->game->setGameStarted(!
ui->game->getGameStarted());
68 if (
ui->game->getGameStarted()) {
70 ui->start_stop->setText(tr(
"PAUZA"));
74 ui->start_stop->setText(tr(
"START"));
75 QMessageBox::information(
this,tr(
"Informacja"),tr(
"Zatrzymano grę"));
78 QMessageBox::warning(
this, tr(
"Brak połączenia"), tr(
"Najpierw proszę połączyć się z kontrolerem."));
85 if (
ui->game->getGameStarted()) {
98 ui->start_stop->setText(tr(
"START"));
103 QMessageBox::information(
this, tr(
"Połączono"), tr(
"Poprawnie otwarto port"));
108 QMessageBox::information(
this, tr(
"Rozłączono"), tr(
"Zamknięto port"));
113 QMessageBox::critical(
this, tr(
"Błąd krytyczny"), error);
118 if (
ui->game->getGameStarted()) {
132 ui->start_stop->setText(tr(
"START"));
138 if (
ui->game->getGameStarted()) {
140 ui->start_stop->setText(tr(
"START"));
void on_newGameButton_clicked()
Reaguje na naciśniecie przycisku "Nowa gra" na oknie głównym.
void stopGame()
Pauza gry.
bool getPortOpened()
Zwraca wartość flagi otwarcia portu.
Definicja przestrzeni nazw interfejsu użytkownika.
void on_actionNowa_gra_triggered()
Reaguje na naciśnięcie "Nowa gra" w górnym menu.
Modeluje pojęcie czytnika danych z poru szeregowego.
~MainWindow()
Desktrutor klasy MainWindow.
QSettings * serialSettings()
Dostęp do ustawień portu szeregowego.
SerialPortReader * _controller
Uchwyt do obsługi portu szeregowego.
void onGameCloseGame()
Obsługuje koniec gry wysłany przez obiekt klasy Game.
void on_actionZamknij_triggered()
Obsługa kliknięcia "Zamknij" w menu.
Surowe dane otrzymane z kontrolera (płytki)
void closeSerialPort()
Zamyka port szeregowy.
void onSerialPortOpened()
Wyświetla kominikat o poprawnym otwarciu portu szeregowego.
Definicja klasy MainWindow.
void on_start_stop_clicked()
Obsługuje naciśnięcie przycisku START/PAUZA.
Ui::MainWindow * ui
Interfejs okna.
void update()
Aktualizuje stan okna ControllerWindow.
void openSerialPort()
Otwiera port szeregowy.
void onSerialPortError(QString error)
Wyświetla komunikat błędu portu szeregowego.
MainWindow(QWidget *parent=nullptr)
Kontruktor klasy MainWindow.
Modeluje klasę PlotsWindow - okna z wykresami.
void on_actionRoz_cz_triggered()
Reaguje na naciśnięcie "Rozłącz w górnym menu".
ControllerWindow * _cWindow
Uchwyt do okna kontrolera.
void onGameChangeButtonToStart()
Zmienia napis przycisku START/PAUZA na START.
void on_actionPoka_triggered()
Obsługuje naciśnięcie przycisku pokaż w górnym menu głównym.
void inicializeNewGame()
Inicjalizacja nowej gry.
void startGame()
Start gry.
Modeluje pojęcie okna głównego.
PlotsWindow * _plots
Uchwyt do okna z wykresami.
void on_actionPo_cz_triggered()
Reaguje na naciśnięcie "Połącz" w górnym menu.
void on_actionUstawienia_triggered()
Odpowiada na naciśnięcie przycisku ustawień w głownym menu.
void onSerialPortClosed()
Wyświetla kominikat o poprawnym zamknięciu portu szeregowego.