13 #include <QGraphicsView> 14 #include <QGraphicsScene> 29 class Game :
public QGraphicsView
39 Game(QWidget * parent = 0);
void on_MainWindow_inicializeNewGame()
Reaguje na sygnał potrzeby inicjalizacji nowej gry.
void stopStudent()
Zatrzymuje studenta w miejscu.
void playEndMusic()
Odtwarza muzykę końca gry.
QTimer * _timerMove
Uchwyt do timera przesuwającego kursy.
void on_Courses_increaseDeficit(int ECTS)
Zwiększa liczbę punktów deficytu.
void on_Courses_gameFinished()
Wyświetla końcowy komunikat w przypadku powodzenia gry.
void changeButtonToStart()
Sygnał zmiany napisu na przyciusku start.
Definicja strutkur rawData i moveData.
void on_Courses_changeTerm(int term)
Zmienia numer aktualnego semestru.
int _deansLeave
Liczba wzietych urlopów dziekańskich.
int _term
Aktualny semestr studiów.
void connectCourses()
Łączy wszystkie sloty i sygnały związane z kursami.
void on_Courses_checkDeficitOverstep()
Sprawdza przekroczenie deficytu.
void setGameStarted(bool isStarted)
Ustawia flagę stanu gry.
void on_Courses_decreaseDeficit(int ECTS)
Zmniejsza liczbę punktów deficytu.
void closeGame()
Sygnał zamknięcia gry.
Courses * _courses
Uchwyt do kursów.
void playStartingMusic()
Odtwarza początkową muzykę
void deficitOversteped()
Obsługuje przekroczenie deficytu punków ECTS.
Student * _student
Uchwyt do studenta.
void createNewGame()
Generuje nową grę
QMediaPlayer * player
Odtwarzacz muzyki.
Game(QWidget *parent=0)
Konstruktor klasy Game.
Modeuje pojęcie Studenta.
Surowe dane otrzymane z kontrolera (płytki)
GameSettings * gameSettings
Globalne ustawienia gry.
QGraphicsScene * _scene
Uchwyt do sceny.
void on_Courses_increaseECTS(int ECTS)
Zwiększa liczbę sumy punktów ECTS.
void startStudent()
Odblokowuje studenta.
void startTimers()
Zatrzymuje wszystkie timery.
void changeTerm(int term)
Zmienia wartość numeru semestru.
void setupScene()
Ustawia scenę gry.
void on_startGame_clicked()
Obsługuje naciśnięcie przycisu rozpoczęcia gry.
void stopTimers()
Startuje wszystkie timery.
bool getGameStarted() const
Zwraca flagę stanu gry.
void changeDeansLeave(int number)
Zmienia wartość ilości dziekanek.
void on_stopGame_clicked()
Obsługuje naciśnięcie przycisu spauzowania gry.
Klasa Game - obszar główny z grą
Modeluje pojęcie Courses.
int _deficit
Deficyt punktowy.
void changeECTS(int ECTS)
Zmienia wartość punktów ECTS.
Definuje ustawienia gryModeluje pojęcie ustawień gry, jako struktura odpowiednich pól...
int _ECTS
Suma zdobytych punktów ECTS.
void newDataArrived(rawData data)
Obsługuje przyjścienowych danych z czujników.
void on_Courses_failedToReadData()
Obsługuje błąd odczytu plików semestrów.
QTimer * _timerCourses
Uchwyt do timera generujacego kursy.
bool _gameStarted
Flaga wystartowania gry.
void connectStudent()
Łączy wszystkie sloty i sygnały związane ze studentem.
void changeDeficit(int ECTS)
Zmienia wartość deficytu.